דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואות חוץ בנקאיות 

מאת    [ 09/07/2012 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 2196 פעמים ]

הלוואות חוץ בנקאיות

כמעט כל אחד מאיתנו יפנה לבנק ברגע שהוא זקוק להלוואה. זהו אולי המוסד הפיננסי המכובד ביותר המוכר לאדם הפשוט ולכן, הנטייה היא לפנות רק אליו במקרים כאלו. לאזרח הממוצע - ובמיוחד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים - כדאי לבחון אפשרות אחרת, נוחה ואמינה לא פחות: הלוואות חוץ בנקאיות.

הלוואה חוץ בנקאית – המהות היא בשם

עצם היתרון שמבטיחות הלוואות חוץ בנקאיות הוא בעובדה שהן, ובכן, חוץ בנקאיות, כלומר: ניתנות על ידי גורמים פרטיים, שאינם תלויים או קשורים בבנק כזה או אחר - יתרון גדול עבור הלווה. מדובר, למעשה, בהלוואה כמעט ללא מאמץ, במיוחד בהשוואה לתהליך ההלוואה בבנק.

במקום להתעסק במציאת ערבים מהימנים, לחתום על אינספור מסמכים ולייחל לאישור הבנקאי, לעיתים תצטרך רק להרים טלפון – ומייד תזכה להלוואה. עבור אדם פרטי זו בשורה חשובה. עבור עסק שזקוק לכסף באופן מיידי, מדובר ביתרון חסר תחליף.

יתרון נוסף הוא בהיעדר ההשפעה על חשבון הבנק. אם בעבר כבר לקחת הלוואה מהבנק, אתה בוודאי יודע שיהיה לך קשה יותר לבקש אחת נוספת, בייחוד אם לא סיימת להחזיר את הקודמת. הלוואות לעסקים מגורמים חוץ בנקאיים חוסכות את זה ממך: אתה מקבל את הכסף, והסטטוס של החשבון שלך לא משתנה.

מי מעניק הלוואות חוץ בנקאיות?

כיום, ובמיוחד לאחר החוק שאוסר על חריגה ממסגרת האשראי, האוברדרפט, ישנם שלל גופים פרטיים שמציעים הלוואה חוץ בנקאית, אם לעסקים או ליחידים. ההלוואות יכולות להגיע עד לסכומים של עשרות ומאות אלפי שקלים, ממש כמו הלוואה מהבנק או הלוואות בערבות מדינה.

האפשרויות שלך, בתור מי שמחפש הלוואה מגוף שאינו בנק, כוללות חברות ביטוח, חברות אשראי, גופים פיננסיים המתמחים במתן הלוואות וגופים בשוק האפור (שאגב, למרות התדמית, נחשב לחוקי למהדרין). לכל אחד מהם שלל סוגי הלוואות שיכולים להתאים בדיוק למצב בו אתה נמצא.

ובכל זאת, לא הכל פשוט כל כך

נכון, עבור עסק קטן אין תחליף להלוואות שניתנות באישור מיידי. גם חוסר התלות בבנק מיטיבה עם הלווה, ובייחוד עם עסקים שזקוקים ברגע ספציפי לכמות גדולה של כסף נזיל. אך התמונה הכוללת אינה פשוטה כל כך.

ישנם לא מעט גופים מפוקפקים שמציעים הלוואות חוץ בנקאיות, ולכן עליך לבדוק היטב את נתוניו של הגורם ממנו החלטת להלוות כסף. לפני ההלוואה, ברר שהוא פועל על פי החוק המתייחס למתן הלוואות הללו.

נוסף על כך, חשוב שתדע כי הלוואות שניתנות על ידי גופים חוץ בנקאיים כוללות ריבית גבוהה מאוד יחסית (בכך הם מבטיחים לעצמם כיסוי על הסיכון שבמתן ההלוואה). בשוק האפור, לדוגמא, יכולה להגיע הריבית ל-150% - שיעור בלתי רגיל.

לכן, לפני שאתה מחפש להזמין הלוואה כזו, היה בטוח שאתה יכול להחזיר את הסכום, כולל הריבית, גם אם יצוצו 'הפתעות' בדרך. הלוואות חוץ בנקאיות שלא יותאמו ליכולות הפיננסיות של הלווה, יכולה להביא לקריסה כלכלית של עסק קטן או אדם פרטי.

המאמר באדדיבות חברת מודולר הלוואות לעסקים - המסייעת לעסקים לקבל הלוואות חוץ בנקאיות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב